Velkommen til Bydelskirken i Mars måned 2022

Etter lang tids opphold er vi tilbake i Bjørndal kirke.
Fra søndag 6 mars er det Åpen kirke i tiden 11.00 – 14.00, Granbergsstubben 140.
Det vil være anledning for en stille stund i kirkelokalet og ute i kafeen vil det bli rom for samtale og kirkekaffe.
Bydelskirken ønsker å være der for deg som trenger et felleskap med Jesus i fokus. Vi er fortsatt i en pandemi tid og kriget i Europa påvirker oss alle på forskjellige måter. Vi ønsker derfor å være en åpen kirke der man kan komme som man er, sitte i stillhet, ta en kopp kaffe sammen med noen, ha en samtale, be, synge og lytte til Guds ord.

Hjertelig velkommen til alle som trenger et sted å høre til.

Påfølgende søndager i Bjørndal kirke den 13, 20, og 27 mars er det Åpen kirke i tiden 11.00 til 14.00.

Vi fortsetter med samlinger, samtale og bønn hjemme hos Gaathje på onsdagene 2, 9, 16 og 30 mars kl. 19.30. Ønsker du å delta, tar du kontakt på tlfnr 986 36 505.

Menigheten holder årsmøte hos familien Gaathje onsdag 23 mars kl. 19.30.

Alle er velkomne til våre samlinger og vi ønsker dere Guds rike velsignelse.