Bydelskirken Filadelfia – Desember 2022

Bydelskirken inviterer til Juleavslutning
søndag 11.12.22 kl. 11.00
Vi møtes hjemme hos familien Gaathje.

Under den første delen av samlingen synger vi julesanger og hører julens budskap. Deretter spiser vi sammen.
Vi bestiller julemat. I den anledning trenger vi å få din på melding og innen fredag 02.12.22. Ta kontakt med Øyvind på mobil 986 36 505.

I etterkant av juleavslutningen inviterer vi medlemmene til ekstra ordinært menighetsmøte.
Vi må ta stilling til :
1. Tilslutning til Trossamfunnet for Pinsebevegelsen i Norge.
2. Forslag til utkast nye vedtekter
Det vil bli gitt utfyllende informasjon om temaene i møtet.

Bydelskirken vil ta et opphold i møtevirksomheten i desember måned, men starter opp på nyåret søndagen den 15.01.23.
Vi møtes i Bjørndal kirke, Granbergsstubben 28, kl. 11.00.

Vi takker dere alle for deltakelse og felleskap i året som gått. Det er godt å dele det gode budskapet om Jesus vår frelser med hverandre.
Vi fortsetter å be for at flere på Bjørndal skal søke og å bli kjent med Jesus i året som kommer. Vi er forventningsfulle til hva Gud vil lede oss til.

Vi har nå begynt adventstiden og venter på julen sitt budskap. Det er en glede å lese i Guds ord om han som kom til verden som betyr en stor forskjell for oss.

I Jesaja 9:6 står det:
» For er barn er oss født, en sønn er oss gitt.
Herreveldet er lagt på hans skulder, og hans navn skal være:
Underfull, Rådgiver, Veldig Gud, Evig Far og Fredsfyrste. «

Bydelskirken ønsker alle en velsignet advent og julehøytid!