Velkommen til Bydelskirken i November måned

Vi møtes på søndager i Bjørndal kirke, Granbergstubben 28, se følgende plan:

Tid: Søndagene den 7, 21, og 28 november kl. 11.00
Søndag 14 november kl. 11.00 samles vi til felles gudstjeneste i Mortensrud kirke.

Vi er en liten menighet der alle kjenner alle og her er det plass til flere.
Våre samlinger består av sang, bønn, forkynnelse av Guds ord, og dialoger rundt tema hvordan det er å være kristen i et moderne samfunn.

Noe for deg? Nysgjerrig på kristen tro? Velkommen til oss!

Bønn for Bjørndal – bønnevandringer og bønnesamling
Onsdag 3 og 17 november blir det bønnesamling hjemme hos familien Gaathje kl. 19.00.

Øvrige onsdager i november 10 og 24 kl. 19.00 går vi bønnevandringer på Bjørndal.
Vi møtes hjemme hos familien Eikeri på Langteigåsen. Derfra begynner bønnevandringen.
Vi satser på oppholds vær, men høljer det ned møtes vi i hjemmet til familien Gaathje.

Vi ønsker å vinne mennesker for Jesus og regner med at han hører våre bønner om vekst for Bjørndal området. «Hver og en som påkaller Herrens navn skal bli frelst»

Alle er velkomne til vår samlinger og/eller å delta i våre bønnevandringer.

Ønsker du kontakt med ledelsen i Bydelskirken, ta kontakt på mobil 986 36 505.

Vi ønsker dere alle Guds rike velsignelse!